Torsdag d. 10. december

Skide voksne. Fuck jer.

”Nå, mig? Jeg er 20,”. Det lyder på samme tid skide ungt og naivt, og skide voksent og jeg-betaler-skat-på-den-fejlfrie-facon-agtigt. Jeg har egentlig ikke så meget imod at blive ældre – jeg har også hørt, at den slags først rammer omkring de 30. Det er ikke alderen, der gør mig så helt uendeligt rastløs. Næh, det er forventningerne. Skrid med jeres ”Jamen du skal da på universitetet (med tryk på ‘te’ fordi alle i min omgangskreds taler uhelbredeligt, ulideligt sjællandsk)”.

Men er det alligevel muligt at ramme en midvejskrise så skidetidligt i forløbet? Hvad fanden skal jeg gøre af mit liv? Hvorfor har jeg så meget makeup, når jeg tilbringer hver dag i en plettet sweatshirt og gråmeleret afslapningsbuks? Ja, jeg tumler med livets helt store spørgsmål, kan I nok fornemme på det hele.

Egentligt var jeg nået frem til, at alle kan skide mig et stykke i forhold til klamme hentydninger omhandlende mit andet og nok ikke sidste sabbath-år, og jeg bliver også mere sur end jeg bliver såret og forsmået, men jeg kan sgu ikke FORSTÅ hvorfor alle ikke bare kan skide i deres egne baghaver og blande sig fucking meget uden om mig.

Skide voksne. Fuck jer.

Leave a Reply

