Beviser på at jeg ikke har styr på en skid

  • Jeg sad i dag og spillede candy crush på toilettet (dem der siger at de ikke tager deres telefoner med på toilettet lyver ad helvede til) og valgte midt i det hele at give slip på den. Jeg smed den simpelthen på gulvet. Jeg tabte den ikke. Jeg gav slip.
  • Jeg har ikke haft strømper på i et halvt år.
  • Jeg troede at det kun var 9 måneder siden jeg sidste var hos frisøren… Det er 2,5 år siden.
  • Jeg troede der stod 1690,00 kroner på min konto. Der står 268,00.
  • Hver gang jeg forsøger mig med falske øjenvipper (okay, det er sket én gang, men det var fandeme nok til at jeg fik dybe og indtrængende ar på sjælen) ender de med at sidde mindst 3 milimeter ude på mine egne vipper. Det er ikke (kun) fordi jeg ikke kan, men mest grundet helt ulidelig utålmodighed.
  • Jeg skal snart flytte og ved ikke engang om jeg har råd til at bo der.
  • Jeg har til gengæld bestilt et sengetæppe, og modtaget det. Jeg aner ikke hvor det er.
  • Jeg troede indtil for 3 uger siden at giraffer sagde lidt ligesom heste. Det gør de ikke.

Leave a Reply

