Fandeme nej, jeg skal ikke med i byen!

Og jeg drikker heller ikke alkohol. Jeg hader at jeg selv bliver endnu mere opmærksomhedskrævende end jeg ellers er, og så hader jeg at alle andre også bliver det. Jeg gider sgu ikke både kæmpe for og om opmærksomhed. Derudover har jeg rygrad som en fucking slange af vat, når det kommer til ikke at grovæde mcDonalds på vejen hjem. Og jeg mener ikke på den charmerende blogger-agtige “Ej, jeg har lige spist to cheeseburgers #cirkeltræingimorgen #donttelmypersonaltrainer #hihi”-måde. Nej nej. Når jeg skal på le Restaurante Den Gyldne Måge så er det med stor menu, ekstra sauce, 2 cheeseburgere og en mcbacon ved siden af, og så er jeg da ikke sådan et skarn, som siger nej når de spørger om jeg ikke skal have 3 chili-cheesetops med for en 10’er ekstra. Nå ja, og så skal jeg også have en sundae.
Festmåltidet ender fandeme altid med at koste mere end selve byturen. Når man så laver regnestykket:
Drinks+dårlig samittighed+bræk på skoene+ondt i alt efter dans+mcdonaldsekstravaganza+tømmermænd+mcdonaldsekstravaganza vol. 2
så ender det bare altid med at jeg vurderer at det nok bare er bedst at blive hjemme. Jeg kan nemlig ikke klare lugten af bræk.

  

Leave a Reply

