Mine upopulære holdninger

Der er mange ting, jeg hader. Der er faktisk flere ting jeg hader, end ting jeg elsker. Det er bare som om, at alle andre synes jeg er en forfærdelig, gammelklog og fissesur dame når jeg forklarer hvorfor jeg hellere vil pisses i munden af en pirat fra Somalia end at sidde og glo på “modepiger” med flotte pelse. Det her er mit outlet, så nu har jeg lavet en liste over de ting jeg enten hader eller elsker, og dét på trods af de andre millioner ude på havnene.

  • Jeg hader Chanel og strort set alt, de producerer. Jeg forstår det simpelthen ikke. Og hvad fanden er espadriller til at starte med?
  • Jeg elsker de der parisertoasts man køber på kræmmermarkeder, men hader til gengæld de fucking sveddryppende, ost-i-vakuum-befængte skinkemonstre man prøver at spise mig af med. Og så på grovtoast. #ahmenhvadhelvede
  • Jeg fucking hader, og her mener jeg virkelig HADER, alt NUPO har været i nærheden af. “Det smager lige som en chokolademilkshake” – Gud fanden i helvede gør det ej. Det smager som hvis en hest havde spist en blanding af græs, soyamælk og fedtfattig chokolade og kastet det op.
  • Jeg synes ost lugter godt.
  • Hvad fanden sker der for at alt lige pludselig skal laves af velour, ruskind eller Gud for-fucking-byde det; fløjl? Kan det lige stoppe NU?! Det var grimt i 90érne og er cirka en ko gange ti grimmere i dag.
  • Jeg går stadig i oversize og synes det er det bedste i verden. Den memo fik resten af Danmark ikke.
  • Jeg hader skyr. Dybt og inderligt. Det smager af sur mælk.
  • Jeg synes aldrig at nogen er smukkere uden makeup. Aldrig.
  • Jeg fucking elsker Jamie Oliver. Jeg aner ikke hvor al den hate rettet mod ham kommer fra, men jeg elsker ham altså. Han læsper jo – det kan man ikke stå for.
  • Jeg hader forresten også folk der siger “man” når de uden forbehold kun mener sig selv, og godt ved at den beskrevne situation ikke omhandler andre. Eksempel: “Ej, det er jo ikke så fedt når man lige har tabt 3 kilo, og man så skal til påskefrokost, for så må man jo sige nej til kage”. Hold kæft, hold kæft, hold kæft.

  

 

Leave a Reply

