Skriftestolen #3

  • Jeg hader stadig Justin Bieber og synes at hans nye musik er mindst ligeså sindsoprivende uoriginalt som det tidligere.
  • Jeg har engang onaneret med en hårbørste. Det var en dårlig idé.
  • Da jeg var lille (okay, jeg var nok nærmere 13) tissede jeg altid ude foran vores hoveddør når jeg kom hjem fra skole. Jeg ved ikke hvorfor.
  • Jeg bliver oprigtigt sur hvis der ikke er nogen der siger at jeg synger fantastisk, når jeg lige har givet et nummer til karaoke-fredag.
  • Jeg skal flytte hjemmefra. Jeg glæder mig ikke. Grunden til det er, at jeg er bange for at jeg ikke kommer til at bestemme absolut alting. Min kæreste vil nemlig gerne have sine pyntepuder med. #jegerikkesomen10årig
  • Jeg ser x-factor.
  • Jeg har i skrivende stund ikke skiftet sengetøj siden nytår.
  • Jeg lugter til mine egne underbukser.

 

download

Leave a Reply

