Findes der virkelig mennesker som…

  • … Spiser havregryn KUN med mælk?
  • … Ikke piller næse (og spiser bussemænd)?
  • … Kan parallelparkere i første forsøg (det har jeg faktisk gjort. Jeg tog et billede og sendte det til mr. Man som svarede med et: hvor mange forsøg tog det?)?
  • … Kan lide smagen af eddike? Altså undskyld mig, men hvorfor helvede skal der VINEGAR på mine Chips? Du har ret, det skal der heller ikke. Sur creme og løg AD LIBITUM, TAK.
  • … Ikke behøver/har lyst til at tage bh’en af når de kommer hjem for at befri dem fra deres fængsel?
  • … Ikke har lyst til at rive ørerne af når de lytter til Caroline Wozniacki?
  • … Synes tern er flot? Bevares, striber er gode. Men man kan fandme ikke bare tilføje striber den anden vej også. Jeg tager snart en bus ud af verden.
  • … Kan lide højglans? Altså helt ærligt? Det er kraftedeme grimt, det må nogen give mig ret i. Det kan af praktiske hensyn gå an i et køkken, men når jeg kan spejle mig i dit tv-bord, så kan jeg godt love dig at jeg ikke kommer over til netflix’n’Chill igen. Det er sgu da ikke meningen at jeg skal kunne se min dobbelthage mens jeg prøver at fokusere på hvorfor Claire Underwood er sådan en cunt.
  • … Aldrig bander? Hold nu for helvede fucking kæft, jeg bander som en haveluder der tilfældigvis endnu ikke er druknet i sejler-sæd. Jeg kan ikke lade være. Jeg kommer endda til at gøre det lidt ekstra sammen med svigerfamilien, fordi de bliver så forargede og tydeligvis tænker: “skal hun føde vores børnebørn?”. Der kan jeg så berolige dem ved at komme dem i forkøbet med et: “børn? Jeg skal kraftedeme ikke have børn”.

4 thoughts on “Findes der virkelig mennesker som…

    1. Puuuuuh! Jeg tror hadet kommer fra et sted dybt nede i min underbevidsthed, som husker traumatiske barndomsøjeblikke med afkalkninger af kaffemaskiner. Men hold nu helt kapsejlads, jeg elsker blandsello (det udtryk er adopteret af mig nu). Jeg har et helt særligt, hedt kærlighedsforhold til lankridssutter.
      By the way: har det ret vildt over at du læser med… At du gider!

      Like

      1. De er nu også fantastiske de der lakridser – det samme er din blog. Vi lo og lo, din upassendhed passer lige til vores temperament, så vi måtte straks have dig på vores blogroll (:

        – Kit

        Like

      2. Hvor er I søde! Haha, der er allerede én der har udtrykt frustration over at jeg bander for meget. Det er jeg sgu lidt ligeglad med. Men hvor fedt at I læser med! Tak tak tak!

        Like

Leave a Reply

