Jeg er skidetarvelig

… Altså når ingen hører det. Jeg kunne aldrig sige til nogen at jeg ikke kunne lide dem, eller at jeg synes de skulle drukne i zebratis med en sweater af dræbermyrer på. Jeg er alt for venlig til at fortælle hende derovre, at hendes bluse er mindst 3 størrelser for lille, og at vi andre ikke har lyst til at se 3 års overspisning vælte ud over buksekanten. Jeg får for let dårlig samvittighed til at fortælle nogen, når de har tegnet deres øjenbryn alt for voldsomt op, og ligner et barn som er faldet ned i mors makeuptaske. Jeg er for godt et menneske til at fortælle ham, at jeg synes han stinker så meget af sved, at jeg hellere vil bore gennem min knæskal med et trykluftsbor end at sidde ved siden af ham. Min samvittighed lader mig ikke fortælle min ven, at hans tøj får ham til konsekvent altid at ligne en, som har tilbragt lidt for mange timer i en ghetto syd for København, eller at hans bukser er lavet til en der vejer mindst 60 kilo mere end ham, eller at de shorts han elsker så højt er nummer 1 på de fleste pigers hadelister over mandetøj. Jeg kan ikke tage mig sammen til at fortælle nogen, at INGEN ser godt ud med karseklippet hår, eller (please fucking no) den der fikse jeg-bliver-bare-helt-skaldet-bortset-fra-en-alt-for-lille-tallerken-af-hår-helt-på-toppen-af-mit-hoved-hairdo.

Så derfor skriver jeg om dem her. De ved jo ikke at det er dem, og der er alligevel ingen der læser det her.
Det er faktisk løgn. Jeg har fået 5 følgere på Bloglovin’ og jeg kan slet ikke håndtere det.

fdgtre

2 thoughts on “Jeg er skidetarvelig

Leave a Reply

