Ting som giver mig lyst til at hoppe ud fra en bro

  • Folk der tager mine briller fra mig og siger “hold da op, du kan virkelig ikke se, hva’?” – no fucking shit, frk. Sherlock. Ej men hvad har du tænkt dig? Jeg tager sgu da heller ikke kørestolen fra en gangbesværet og siger: “wooooow, du KAN virkelig ikke gå, hva’?”.
  • Når folk ånder mig i hovedet, og det lugter som brugt tandtråd. Fy for helvede.
  • Folk der siger “uanset hvad” eller “det er fordi” foran hver anden sætning.
  • Folk der ikke gider bruge tid på at stave ordentligt og så bruger ordblindhed som undskyldning. Bevares, reel ordblindhed er fair nok. Men det er kraftedeme ikke ordblindhed når du kan stave til intellektualitet men ikke lige kan orke at sætte et n bag på ‘ka’, vel, retardo-Britt? Spis lort, altså.
  • Folk der stirrer på mig i toget, og ikke reagerer på det gode, gamle hvis-jeg-nu-bare-stirrer-igen-så-stopper-han-vel. Arhmen vil du da give mig en motorsav og en arm der skal amputeres?
  • Folk der i stedet for at anvende komma vælger at udtømme deres lager af punktummer. Eksempel: “jeg synes det er synd……… De stakkels katte…… Har jo ikke gjort nogen noget.”. 5 ord til dem: HVAD FANDEN LAVER DU, KÆLLING?
  • Folk der konsekvent sætter et s bagpå alle engelske ord, selvom de er i ental. Jeg kan krafthelvede love dig, at vi ikke skal have en drinks, og hvis jeg én gang til hører en sige “… og så vil jeg gerne bede om en muffins.” så går jeg kraftedeme over til selvtægt.
  • Når andre mennesker ikke lufter ud, og der stinker af mølædt gnu featuring fucking ugegammelt, stadig frugtigt håndklæde. #countmeout

Forresten er jeg helt på røven over at nogen læser med. I må sgu endelig ikke holde jer tilbage i forhold til kommentarer (intet press overhovedet #asif). I må også gerne fortælle mig at I er uenige og at jeg er en gammeldags, naturlig-hårvækst-agtig, deprimerende skamtrunte.

download (1)

 

6 thoughts on “Ting som giver mig lyst til at hoppe ud fra en bro

  1. hva’ – staves hvad. Med frugtigt – tror jeg du mener fugtigt? Kommentar – du bander meget over meget små problemer. Synes jeg.

    Like

Leave a Reply

