Jeg bliver så glad når…

  • … Jeg ser grimme mennesker gå hånd i hånd. Det er jo fantastisk at der findes en til alle. #keeplooking
  • …  Min telefon fatter at jeg mente “okay” i stedet for “kreiofkr” som jeg egentlig skrev.
  • … Jeg ser en hund eller kat, og den ikke prøver at dræbe mig hurigt og iskoldt når jeg prøver at sige Hej. Ja undskyld, tæve. Jeg ville bare klappe.#slapdogaf
  • … Karma sørger for at der blæser en avis lige i hovedet på ham der skreg ad kassedamen. Det kan godt være at hun selv har sat sig der, men derfor kan du kraftedeme godt tale pænt, mester Jakel. Jeg tager jo heller ikke ind på Novo og skriger “HVORFOR HELVEDE KAN I IKKE FÅ MINE AKTIER TIL AT STIGE I VÆRDI? KAN VI FÅ ÅBNET EN KONSULENT TIL?” mens jeg løber ned ad gangene. Det kunne ellers være skidesjovt. Jeg gør det. 
  • … Jeg har gennemført en hel dag uden at have bare den mindste smule dårlig mave. #fuckingirritabeætyktarm #fårfandemesnartstomi
  • … Jeg lægger mig ned, og skal lige til at sove, og så tænker “hold nu kæft, jeg glemte pillen. Nu skal jeg kraftedeme rejse mig op igen”, men det skal jeg slet ikke, for jeg når lige at komme i tanke om at jeg har taget den. Fuck dig, verden – jeg vandt i dag. 

 

  
  

Leave a Reply

