Skriftestolen #4

Okay… Billedet er måske lidt i overkanten. Jeg er lidt ligeglad. #rebel

  • Jeg tisser ofte på brættet. Okay, dårligt formuleret; jeg overstrinter ikke ethvert værdigt lokumsbræt jeg kommer i nærheden af, men der ender tit en dråbe eller to på brættet, som om de prøver at slippe væk, så altså; jeg drypper ofte på brættet.
  • Jeg har ofte i en snæver vending lige frisket op med en makeupfjernerserviet “dernede” (ih, hvor er jeg finkulturel. Undgik jeg lige at skrive fisse der?) for ikke at lugte som en  græsk gadefiskesælger på eksempelvis festivaller, eller hvis jeg bare gerne vil lade som om jeg ikke er helt lige så klam den dag. Og ja, jeg ved godt at det er skideusundt for floraen, men jeg er til gengæld også skideligeglad – jeg skal lugte af hormonforstyrrende sæbe og det kan KUN gå for langsomt.
  • Jeg renser mine negle med tænderne. Altås mine egne tænder, forstås.
  • Jeg ved intet værre end folk som åbenbart bare  vise mig 15 forskellige billeder af en baby som FUCKING IKKE ENGANG ER DERES! Er du lige blevet mor eller far, så skal jeg nok holde min gag-refleks på afstand længe nok til at fortælle dig at den (Ja, den. Hvem helvede kan se forskel når de er en halv time gamle?) selvfølgelig ligner jer begge to, men mest dig. Jeg kunne til gengæld ikke give færre fucks end jeg gør hvis du fortæller mig at eks. din kusine har fået en unge. Jeg vil også hellere spise indholdet af et fyldt askebæger end at se et billede af den, for jeg ved for helvede ikke engang hvem din kusine er… Men jeg smiler og siger “nååh” når du gør det, for jeg er kun en kælling i smug.
  • Jeg har altid lyst til at ringe til Linse Kessler når hun er i fjernsynet og spørge hvorfor helvede hun ikke får foretaget en hårtransplantation. Selv de mest vigende mandlige hårgrænser kan ikke konkurrere med den skøjtebane hun har gang i. Det er ikke så meget en hemmelighed, men jeg måtte ud med det.
  • Jeg har ikke været i bad i 4 dage. Mr. Man siger at jeg ikke lugter… Mon jeg kan trække den til i morgen?

20081024_sinnedBig

Leave a Reply

