Jeg hader verden lidt ekstra i dag

… Fordi:

  • Jeg har taget gevaldigt på i løbet af den sidste uge. Det kan have noget at gøre med at jeg nu er forstoppet på 5.dagen og bør gå til lægen, men indtil videre har jeg det fint med at skrige “hvorfor, Jesus?” hver gang jeg forgæves vandrer fra skuffelsens kammer – som jeg har døbt mit toilet – for derefter at svælge i chokoladens sagte trøst (jeg er en smule laktoseintolerant og bilder mig ind at det måske både har trøstende psykisk, men måske også fysisk effekt).
  • Der er sket noget helt forfærdeligt. Min verden er faldet sammen og jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere denne slags omvæltning. De sælger kraftedeme ikke bland-selv på tanken mere. Hverken den lige ved siden af, eller den jeg kun gider tage hen til når jeg lige har drukket kaffe forhandler det mere. Jeg kunne simpelthen gå over til selvtægt, så såret er jeg – de må jo for helvede have et restlager et sted. Jeg savner stenhård, alt for sød snack til overpris.
  • Ikea har besluttet sig for at lave den næsten perfekte sofa. Den mangler blot den ene fucking armlæn. Altså HVAD?! Den hedder Friheten; gå ind og søg på den og giv mig ret i at det ikke giver mening OVERHOVEDET. Jeg giver op. Jeg køber bare to havestole. Skide kødbolle-kællinger. Den er alligevel for firkantet.

 

328-i-hate-everything

Leave a Reply

