Ham den nye vært fra Go’ Morgen Danmark…

… Taler som om han er ved at slå en bøvs hele tiden. I ved, den der klamme “jeg kigger lige nedad og lægger hagen helt ind til min brystkasse fordi jeg skal bøvse mens jeg taler. Det er også derfor jeg taler en hel oktav dybere, end jeg plejer”. Det kan jeg sgu ikke abstrahere fra. Bør der forresten ikke være er komma efter Go’ morgen? Haha, analfabeter. Jeg udtaler altid analfabeter som anal-fabeter, fordi folk bliver skideforargede, og det er sjovt.

  

Leave a Reply

