Ting jeg ikke ved 

  • Hvordan man ikke fucker fuldstændigt op når det kommer til SKAT, og derfor ikke ender med et skattesmæk på fucking 11.000 kroner.
  • Hvad der får nogle mennesker til at vælge at tage selfies nedefra. Hvad helvede sker der? Du taber 15 kg hvis du lige løfter armen 30 cm højere op. Selv tak. Jeg ER public service.
  • Hvad der egentlig sker, hvis man taber et stykke brød ned bag sin seng og lader det ligge et par måneder (jeg tør ikke kigge, for fanden).
  • Om saftevand med “en kalorie pr. deciliter” lyver mig lige op i ansigtet, og i virkeligheden er skyld i at jeg er lidt tyk. Det har nemlig intet at gøre med at jeg spiser mere hvidt brød end grøntsager, og mere kage end fisk og nødder. Jeg lever videre i uvidenhed. Ignorance is bliss er klart mit nye mantra.
  • Hvad der sker i hovedet på mennesker, som ellers er relativt velformulerede, men så vælger at sige ting som “jeg behøves ikke at have noget”. Altså HVAD FANDEN BETYDER DET, IGNORANT-INGER?!
  • Hvad forskellen er på Vita Wrap og så dets retarderede fætter; det der tykke film, som ikke klistrer til sig selv eller noget andet. Hvad skal det bruges til? Hvor kommer det fra? Har det nye evner vi ikke ved noget om? Det bliver det sgu da nødt til at have.
  • Hvorfor jeg hader peanutbutter så inderligt… Men det gør jeg altså.

  

Leave a Reply

