Skriftestolen #5

  • Jeg dømmer andre mennesker når jeg skuer et-lags-toiletpapir på deres badeværelse. Man kan virkelig fornemme om folk er nærige eller ej ved at analysere hvor højt de vægter egen anal velfærd. Forresten skal jeg kraftedeme ikke have min prut (classy) flænset af den slags sandpapir-lignende torturfilt, som også fandtes på min folkeskoles toiletter. Det er et afsluttet kapitel and I AM NOT GOING BACK! … Derfor har jeg altid en lille pakke vådservietter i tasken.
  • Jeg er en pleaser. Jeg gør alt for at please andre. Jeg ville ønske at jeg var sådan lidt mere “fuck dig og din lorteholdning, jeg gør hvad jeg vil”, men det er jeg ikke. Jeg er bange for konflikter, konfronteringer, andres problemstillinger og at være alene. Så jeg pleaser videre.
  • Jeg ved ikke hvornår 1. verdenskrig var, eller hvem der deltog.
  • Jeg er indigneret Nik og Jay-fan, og kan alle deres tekster udenad. Uden undtagelse.
  • … Det samme gælder for Rasmus Seebach, men det må i fandeme love mig aldrig at fortælle nogen! #jegerfravestegnen #timmvladimir
  • Nogle gange tisser jeg i håndvasken. Ja, jeg skriver meget om tis, og ingen ved hvorfor.

One thought on “Skriftestolen #5

Leave a Reply

