Ting jeg er god til

 

  • At være en sur kælling. Jeg er nemlig ikke bare en fucking bitch et par dage hver måned. Nej nej, spørg bare mr. Man. Der er nærmere tale om et par dage om måneden hvor jeg IKKE råber og skriger hele dagen.
  • At bruge alle mine penge i 7-eleven eller på nettet. Dette har selvfølgelig intet at gøre med at jeg også er ekstraordinært dygtig til at være fattig lige omkring d. 5. i måneden. Men altså, jeg har jo BRUG for den croissant med skinke og smeltet ost – fy for helvede, egentlig.
  • At spise cheeseburgers. Jeg har det med cheeseburgers, som andre har det med dessert. Jeg kan altid spise en, for cheeseburgers ender ikke i maven, nej, de går direkte i hjertet.
  • At lave lister over ting, som aldrig bliver ført ud i livet. Det er rart at lade som om man aner hvad fanden det er man laver. #fakeittillyoumakeit

Altsåååå… Jeg kan jo godt andre ting, som er reele evner, men det her er sjovere. Bilder jeg mig ind.

09932b1e776a6fbb01341c051a8adf602f664a915f17feb1c6796e1b0e020026

 

Seriøst… En eller anden; kald på en voksen.

2 thoughts on “Ting jeg er god til

    1. Hold nu sjæft, de spyd er også lækre. Også dem med yakitori, hvilke jeg altid bestiller med sætningen: “jeg vil gerne købe 3 kyllingespyd med yakipptgkiyhv”. Oraklerne i 7-11 ved nemlig altid hvad jeg mener!

      Like

Leave a Reply

