Når jeg bliver 30…

  • … Har jeg helt sikkert styr på det der med at købe toiletpapir, og kommer derfor aldrig til at sidde og overveje, om jeg nu også SKAL bruge den bluse igen.
  • … Kan jeg finde ud af at sylte, og gør det hver eneste fucking weekend. Jeg hader alle syltede ting, men så er der da skidebillige julegaver! Hvem vil ikke gerne have sådan et glas stinkende, konserverede agurker liggende under træet?
  • … Hviler jeg i mig selv og ved hvad jeg skal med mit liv derfra. HAHAHA, det er bare for sjov; jeg lover at jeg er præcist lige så blank på det område, som jeg er i dag.
  • … Ejer jeg et sommerhus i en by der hedder noget med -leje til sidst, og har intet problem med at gå i gummistøvler, for det skal man nemlig.
  • … Spilder jeg aldrig nogensinde på min skidedyre designersofa, som er voldsomt ubehagelig, men som de er helt vilde med i Bo Bedre (som om det trykte medie stadig eksisterer om 9 år, ha).
  • … Er mit stofskifte eksploderet, og jeg kan derfor æde kage og is som jeg lyster, og stadig holde mig under 70 kg.  For det kommer jeg nemlig også til at veje (keep dreaming, chubby-Tove).
  • … Har jeg stadig langt hår. Det er jo også først omkring de 50-60 år at “hvad helvede laver du? Er du over 50 og har langt hår?”-mantraet træder ind. Hvad fanden sker der for det? Det er som om, at når man rammer den tidlige overgangsalder, så skal man tvinges til at kopiere sin mands frisure!? Jeg siger LET IT GROW!
  • … Har jeg vel for fanden en eller anden form for uddannelse og et job jeg er glad for… Eller noget…

download (3)

Hvor er du (ikke) om 10 år? Ja, jeg gav lige mig selv lov til at lyde som alle jobsamtaleafholdere ever.

Leave a Reply

