Sætninger som aldrig bør siges til mig

 

  • “Slap lige af!”
    Nej. Hvis jeg overreagerer, så kan du roligt regne med, at der er en fan-fucking-tastisk grund til det. Faktisk så overreagerer jeg ALDRIG – jeg reagerer altid med passende mængde aggression og skældsord, og det er et faktum. Faktisk vil jeg næsten sige at jeg ofte underreagerer, for hold nu kæft, hvor jeg bliver bombarderet med idioter hver evigt eneste dag. Det er kraftedeme ikke til at komme til for alle de tabere, der spærrer min vej med deres idioti, og derfor er jeg selvsagt nødt til at reagere.
  • “Der er ikke mere Nutella”
    Hvem tømte den? Hvorfor er der ikke allerede en ny? Hvem helvede har fået lov til at røre min Nutella? Hold jer væk, smatsøer, nøddecremen er min.
  •  “Du tager fejl”
    Det kan jeg kraftedeme love dig, at jeg ikke gør. Jeg har det mantra, at jeg aldrig går ind i en diskussion uden at være 100% sikker på at have ret (folk skal forresten lade være med at sige ting som: “Det er jeg 110% sikker på”, for det giver ikke nogen mening). Jeg elsker derfor at hive google-argumentet frem (“skal jeg lige google?”) for det kan få selv den mest insisterende debattør til at tøve.
    Er der tale om et meningsspørgsmål, er sagen dog en anden. Her ynder jeg nemlig at være komplet afstumpet og stædig, og finde den mening, som er mest ulig den, den anden part har. Jeg elsker at pisse folk af på den måde.
  • “Jeg bliver lige lidt forsinket”
    Jeg hader folk, der kommer for sent. HADER. Dog hader jeg intet mere end selv at komme for sent. Jeg kan ikke kapere det og er altid sikker på, at alting bliver noget lort, og at hele dagen er ødelagt. Hvis der står 20.00 i invitationen, så skal du edderperkemig ikke komme traskende omrking 20.40, for så kommer du ikke ind, spade-Janne.
  • “Ej, bliver du ikke træt af (bare) at lave ingenting?”
    Næh. HA. Og hold så kæft.

0ff456afbe7b053ef27c98335a5ddabfec42c448ea584afd4c68b76617a4916d

Leave a Reply

