I dag…

  • … Bliver jeg all by My-fucking-self. Eller mr. Man er der selvfølgelig også, men min mor er ikke. Hvem fanden skal rydde op efter mig?
  • … Skal vi flytte 30 flyttekasser og en masse møbler i en lille, lejet trailer. Mr. Man’s forældre siger at det saaaaaagtens kan være der, men hvis jeg står om 5 timer og mangler halvdelen af mine ting, så er det nok skræmmende tæt på at jeg siger røv.
  • … Skal jeg rykke hele mit liv, min barndom og mit fucking hjem 15 kilometer væk. Jeg er scared shitless.
  • … Finder vi vel ud af om gulvolien har tørret nok. Ha.
  • … Skal jeg sove i vores seng i vores lejlighed for første gang. Der stinker stadig af maling og salmiakspiritus, så hvis I ikke hører fra mig igen, så er jeg nok blevet forgiftet. 
  • … Skal jeg betale for el, vand, varme, et boliglån og en andelsydelse hver fucking måned. 

Leave a Reply

