Lortede voksenting, jeg ikke orker

  • Fucking tøjvask. Gad vide hvad det koster at sende alt sit tøj til vask hos hende kineseren nede på hjørnet. Jeg undværer glædeligt lidt lommepenge for til gengæld at slippe for at stå i fugtig lugt af andres vaskemiddel. Hold nu kæft, folk fyrer den også af med parfume her på Vestegnen, både i vaskeri og på egen krop. Så snart jeg nærmer mig opgangen bliver jeg losset omkuld af lugten af udgået Axe-deodorant.
  • At lave mad. Det var skidehamrende spændende dengang jeg ikke skulle. Nu brækker jeg mig ved tanken om at åbne en pakke oksekød, for slet ikke at tale om at handle ind. Jeg orker ikke at jeg er sådan en man kan blive sur på, fordi der ikke er mere mælk. Jeg er laktoseintolerant, din spade – køb din egen ko-vand.
  • Jeg orker ikke at leve med at jeg ikke kan tage på Mc-love hele tiden. Hvis jeg vil det skal jeg sgu op på jernhesten og cykle hele tre kilometer, og det sker ikke. Jeg vil hellere skære mig på tusind stykker papir mens jeg hører Hansi Hinterseer, for der skal fandeme ikke være anledning til et: “jamen så har du jo cyklet alle kalorierne væk nu!”… Altså FATTER DU INGENTING!? Pointen er jo for helvede at ende et kilo tungere med akne og dårlig mave. 
  • Sure naboer der ikke siger Hej. 
  • At mit køkken lugter af sur røv, og jeg aner ikke hvorfor… 

2 thoughts on “Lortede voksenting, jeg ikke orker

  1. Tøjvask! Dont mention it; burde gøre det idag. Og hey, jeg bliver også rasende når jeg glemmer, at fx Netto ikke har laktosefri fløde, når man bare MÅ have citronfromage. Og min Fakta er hvertfald ikke altid leveringsdygtig – og Brugsen er røvdyr.. Tsk. Godt man har Rema.

    – A

    Like

Leave a Reply

