Ting mr. Man ikke fatter

  • At jeg synes mit hår er allerflottest, når det sidder i en knold. Han afskyr knolden (og alle dens gerninger og al dens væsen), og kan tydeligvis ikke forstå at jeg prøver at opnå en vis skødesløshed. Jeg opnår imidlertid også mest uglet hår og en skæv knold som altid kun sidder godt når jeg ikke skal en hujende skid.
  • At jeg kan lide ost. Og pålæg generelt. Og at jeg derudover ikke deler hans entusiasme når det kommer til makrelmadder med spejlæg på. 
  • At mine prutter stinker så meget som de gør. Jeg kan slippe en storm stærk nok til at vælte selveste Ragnar Lodbrok af sin hest (vikings, anyone?), og mr. Man’s tidligere overbevisning om at alle pigers endetarme kun udskiller candyfloss blev hurtigt dræbt da vi havde været kærester i cirka 3 dage, og jeg havde spist flødeis (laktose, I ved). Jeg har nemlig aldrig fattet dem, som stadig efter 3 år siger: “jeg har engang pruttet foran min kæreste og det var SÅ pinligt…”. Why though? 
  • At jeg kan holde ud at se så meget socialrealistisk lorte-tv som jeg gør. Stik mig en fattig pige fra Lolland og en mor uden ambitioner, og jeg er din for en aften.
  • At jeg kan sidde i 4 timer straight og glo på ting, jeg alligevel ikke køber.
  • At jeg har the audacity til at rette på selv de mest hardcore rocker-typer når de fucker op i basisgrammatik, men ikke tør sige noget når min svigermor for niogfyrrende gang siger “… Og hvad med dig? Har du så fundet et arbejde?”. Jeg bør sige “nej, for som jeg har forklarer tolv gange så leder jeg ikke efter et, og så er det jo i sagens natur svært at finde et, ikke?”, men i stedet bliver det til et halvgrædende “njarh, næh… Ikke endnu”. Ikke endnu? IKKE ENDNU? Gro dig dog en rygrad. 

Han ser ofte sådan ud:

Leave a Reply

