Jeg er sur.

Jeg er sur. Sur sur sur. Solen skinner, jeg har oparbejdet en god tan, mr. Man har snart ferie, men alligevel er jeg skidehamrende eddikesur hele tiden. Men for helvede; hvorfor kan folk ikke finde ud af at leve i samrum med andre? Hvorfor SKAL de springe over i køen, ikke samle op efter sig, kaste en hundelort fra sig (i posen, vel at mærke. Hvad FANDEN er det for en logik der kan forsvare det?), stirre på mig i Rema, give mig elevatorblikket i Rema, købe de sidste sandwich-is i Rema (spiste 3 i går. #iregretnothing), puste røg i hovedet på mig, ikke sige noget som helst når deres femogtyve lorteunger løber rundt og skriger i Rema, tage den gode læseplads på græsplænen, stjæle min vasketid, kokkerere helt åndssvagt lugtende mad med åben dør ud til opgangen, cykle i den forkerte side af vejen, tage det sidste par sko i str. 38 (fuck mig og min gennemsnitlige krop, åbenbart), og, og, og…

Nej, verden er ikke hvad den har været. 

Forresten vil jeg gerne høre jeres mening (jeg ved, I læser med – det fortæller wordpress mig. Ha.); hvad hader I? Hvad kan få jer til at råbe “røv” sådan en højhellig torsdag? I kan også bare lade være med at fortælle mig det, så jeg kan få bekræftet min bange anelse om at jeg i virkeligheden er stærkt skizofren og selv har lavet en masse brugere og læst mine indlæg… Ahem… 
Tupac forstår mig bare så godt, BTW.

4 thoughts on “Jeg er sur.

  1. Nu er det jo godt nok onsdag, men når min datter er sulten efter at vi lige har ryddet op efter aftensmaden – så råber jeg røv!
    Og når nogen kører op bagi mig og totalskader min bil. Røv!
    Og når føromtalte datter kalder det morgen kl 4.24. Så hvisker jeg røv og prøver at putte hende.
    Bruger man str 36 i sko som mig, så er der altid udsolgt, fordi de kun bestiller et par hjem i den størrelse – røv

    Marie / krøllerier

    Like

    1. Haha, det har du da sådan set ret i! Dagene smelter sammen når man ikke arbejder 🙂
      Ah, sko-røv er altså for alle der ikke bruger 39,40 og opefter? Vi må starte en støttegruppe.
      Fedt at du læser med, Marie! Jeg har sniglæst med hos dig i lang tid nu 😉

      Like

    1. Hold nu helt kæft, hvor er du sød! Jeg er stolt som en kongeørn (eller noget lidt mindre prætentiøst)! Jeg tror nok jeg har fået fat i princippet og vil forsøge at være din nominering værdig!
      Går lige ud og skriger lidt på toilettet. Der er nemlig lydtæt (eller noget)!

      Like

Leave a Reply

