Hold kæft.

  • “Ej, har du ikke tabt dig?” Nej, jeg har bare sat mit hår op, så hold kæft.
  • “Når man lige har været i Bilka, så kan man jo…” Nej, det kan man ikke; det kan du, så hold kæft.
  • “Er din kjole fra & Other Stories?” Nej, den er fra Bilka, så hold kæft.
  • “Er det meningen at det skal stå sådan?” Ja. Og hold så kæft.
  • “Skal I ikke have gjort noget ved gardinet/de tomme vægge/det skæve bord/manglende lys/den lortede emhætte/døren?” Jo, men nej. Og hold så din kæft.
  • “Er det med vilje at din makeup sidder sådan?” Hvad tror du selv? Hold kæft, nu!
  • “Det er bare så godt at du kan leve med bare at lave ingenting!” Arhmen så hold dog kæft!
  • “Snyder du i Just Dance?” Nej. Kæft.
  • “Du må da også bare være supermotiveret for at gå ud og finde et job!” Her skal du ikke bare holde kæft. Du skal kvæle dig selv i dine ord, kaste dem op, sige undskyld og sluge dem igen. For nej, jeg er hverken motiveret eller noget som helst andet for at finde et job. Det er jo ikke fordi jeg leder, og så kan det jo i sagens fucking natur være lidt svært at finde et. Jeg kan snildt finde et, hvis jeg vil; det har jeg bevist op til flere gange. Problemet er bare, at jeg ikke har lyst, for helvede! Jeg har lidt travlt med at finde mig selv og alt det lort…

Big-Cup-of-Shut-The-Fuck-Up_o_94445

2 thoughts on “Hold kæft.

Leave a Reply

