Legitime grunde til at være sur om sommeren

  • Folk er simpelthen så skidehamrende søde herude på Vestegnen, kan jeg love jer for, og jeg er ved at brække mig over det. Hvorfor helvede skal man sige hej til ALLE, man kommer forbi? Altså helt ærligt, så kan jeg ikke overskue det. Jeg vil helst bare leve i min egen verden, for så er det lettere at forestille sig at alle ikke er idioter, og hvis du ikke er en butiksekspedient, mr. Man eller min mor, skal du ikke regne med så meget som et fucking nik fra mig.
    Og nej, jeg gider ikke høre om hvordan dine børn går på en erhvervsuddannelse og bor hos deres mor, og hvor hårdt det har været for dig fordi du selv kommer fra et broken home. Jeg vil indenfor, og jeg vil spise Nutella, okay?
  • Der bor en gammel kælling i min opgang, som hver evigt eneste fucking dag sidder LIGE under vores stuevindue. Vi er ikke i tvivl om at hun hører alt hvad der foregår og hun ved derfor også, at vi har talt om hende flere gange, men hun rykker sig kraftedeme ikke ud af flækken. Lige så snart klokken rammer 11, sætter hun sig udenfor på sin festivalstol og hiver sol ind som gjaldt det den sidste tube kopattesalve. Hun har siddet der så meget, at hun er nået kilometer forbi det der “pensionist-neger”-stadie og er rykket videre til kogt hummer. Det er SINDSsygt. Jeg har overvejet at gå ud og sige: “Hej, ja, det er os fra stuen. Nu skal du høre; min kæreste og jeg har tænkt os at dyrke noget meget eksapistisk SM-sex om lidt, og vi har sådan en gynge, man kan hænge ud af vinduet. Så hvis du ikke vil have vores kropsvæsker på side 10 af dit strikkeblad, skal du nok lige flytte dig lidt”. Too much? Hun er også typen der låner en hund og så går ture op og ned ad vejen i en time, bare for at nogen vil tale med hende. I starten syntes jeg det var synd, men nu kunne hun seriøst drukne i selvmedlidenhed, og jeg ville ikke give en fuck.
  • Jeg kan simpelthen ikke gennemskue det der med regninger. Hvorfor er der ikke nogen der kommer og fortæller mig om jeg skal betale det nu, om 2 måneder eller til januar? Altså for helvede, menneske under oplæring her! Nå, så må jeg jo bare sidde herinde og ringe til DONG.
  • Vi har ikke mere Nutella, og jeg orker simpelthen ikke at det er så dyrt. Så vil jeg næsten hellere købe et glas Penotti og leve med skuffelsen. HAHA, som om.
  • Folk som small-talker i køen i Føtex. Ja, jeg har lagt mærke til at det går langsomt… Og gå så væk.

angry-kitty_o_1039545

2 thoughts on “Legitime grunde til at være sur om sommeren

Leave a Reply

