Grunde til at livet er svært at leve

  • Jeg sidder fast i Candy Crush og kan ikke komme videre.
  • Folk der siger eller skriver ting som “ide mindste”, “i nu (endnu)” eller Gud forbyde det; “endelig (egentlig)”. Fatter I ikke, at man ikke bare kan sætte random ord sammen, fordi det “da lyder som om, det er det man siger”?
  • At de Jehovas vidner, som jeg talte med gennem dørtelefonen med stor sandsynlighed ikke hørte mr. Man råbe “HIL SATAN! FRI SEX FØR ÆGTESKABET!” I baggrunden. Det gør mig ked af det.
  • At jeg er nået til det punkt hvor jeg ikke kan undgå at vaske tøj. Eller… Jeg kan selvfølgelig godt undgå det. Det er ikke sådan “nej hov, stod du der, kæmpe industrivaskemaskine? Så knebel mig og kald mig Arne, jeg må da i gang”. Nej, jeg kan ikke undgå det fordi den ultimative grænse er fucking nået; jeg har ikke flere rene par underbukser. Det minder mig om dengang jeg var på sommerlejr og en fra mit telt ikke skiftede underbukser i en uge. Altså fy for helvede. Tror forresten hun hed Fanny. Ha, Fanny.
  • Folk der ikke samler snotpapir op i opgangen. Altså hvad fanden tror du, det er, klamme Karsten? D’Angleterre? Muligvis befinder du dig i den mest slidte opgang på Vestegnen (vores vægge er pink og gulvet slår revner), men derfor skal du sgu ikke sprede dine klamme børnebakterier her, nå.
  • Vores dørmåtte. Der står “oh shit! NOT you again”, og jeg orker det ikke. Vi arvede den fra den tidligere ejer, men jeg vil fandene hellere forbindes med Ishøj/Ronni-tendenser end at give hundrede kroner for en ny dørmåtte. 
  • Det faktum at man ikke kan spise Chips i sengen uden at skulle høre på klager om vildfarne krummer de underligste steder den næste uge. Ja, excuse me, for at ville have surcreme og løg med til satc-Marathon. Bitch.

One thought on “Grunde til at livet er svært at leve

  1. Pingback: Jyder. | ungtanten

Leave a Reply

