Malere i lysthuset

I disse dage har jeg en skruetvinge på min livmoder, og derfor er jeg et helt andet menneske, end jeg plejer. Min normale bitchness er skiftet ud med en tudende nusse-kællingehed, og det synes mr. Man er værd at dele ud af. Derfor får I her en liste over ting jeg har grædt over i dag:

  • Mr. Man var for langt væk fra mig (han lå 2 centimeter væk) og jeg græd fordi jeg ikke kunne kravle ind i ham.
  • En hund i en video kunne ikke løbe, men hans familie elskede ham alligevel! Skide løg-hakning, altså!
  • Jeg fandt en glemt marabou i køleskabet, og kunne ikke rumme al den glæde, jeg badede i.
  • Min telefon var væk.
  • Der findes ikke badevinger til voksne. Altså, med tegnede motiver, that is.
  • Jeg havde set alle afsnittene af årgang 0, og kunne ikke håndtere at der går et halvt år før der kommer mere.
  • … Det samme skete med Game of Thrones.
  • Jeg kom til at sige “fuck dig, din lorte-induktionskælling” til en stegepande og følte ikke at mit undskyld var nok.
  • Jeg havde spist Chips, og blev sur fordi jeg ikke havde lyst til flere chips.
  • Prisen på en pakke bind. Og nej, jeg kommer aldrig til at købe en “cup”. Jeg kan ikke klare tanken om at skulle grave den ud. Ad.

Er I med mig, damer?

Følg mig forresten lige på Bloglovin, gider I? Det giver sådan en rar følelse indeni. Hos mig, altså.

Leave a Reply

