Thoughts

Tanker der er fløjet gennem den menstruelle hjerne:

  • Hold nu helt kæft, hvor er jeg klam. Ingen normale mennesker kan indtage så mange boller med smør.
  • Hvem helvede har fundet på, at tamponer skal være så fucking ubehagelige at tage ud? Ja, sorry for graphic imagery, men det er fandeme ikke rart.
  • Hvorfor tænker jeg først over at jeg har en livmoder, når den gør ondt?
  • Hvad var det nu egentlig, mr. Man gjorde, som udløste skrige-tude-råbe-vredes-udbruddet lige før?
  • Hvordan klarede man sig i gamle dage? Altså, jeg har set Barndommens Gade, og fy fanden, men der var vel også en tid før det! Er free bleading bare et skridt 500 år tilbage til dengang man ligesom ikke havde noget valg, og hvorfor gider man det?
  • Hvorfor lugter det af råt oksekød, og hvorfor lugter jeg til det?
  • Pludselig lyder den der mens-cup ikke så slem alligevel.
  • Hvem HELVEDE har spist det sidste smør?
    … Nååh, nevermind. Pletten på min bluse bekræfter at det var mig.

Philosorapters-deep-thoughts_o_125853

3 thoughts on “Thoughts

Leave a Reply

