Hate.

Jeg fucking hader folk som sætter ligegyldige s’er ind i ord, hvor de ikke hører til, som modersmærker, hovedpinespiller og lignende. Det er som en brændende kniv direkte ind gennem min trommehinde, og jeg får altid lyst til at råbe “DET ER IKKE DET DET HEDDER, FOR HELVEDE!”, men jeg lader som oftest være, fordi jeg godt kan lide at lade som om at jeg har bare en skefuld pli. 

Nå, nu skal jeg nok lade være med at komme med flere aggressive udtalelser omhandlende andre menneskets sproglige inkompetence… Den næste uge, anyways. Man skal ikke love for meget jo.

Leave a Reply

