Ting jeg ikke kan lade være med

At…

  • … Pille neglelak af. Jeg fucking elsker det. Det er også derfor jeg aldrig bruger basecoat, for så kan man ikke gøre det. Det farver mine negle, er sikkert kræftframkaldende og en dårlig vane, men jeg fucking elsker det. #pleasedontsueme
  • … Drikke/spise/indånde/sluge mælkeprodukter. Dette er ikke et problem grundet en eller anden sundhedscraze (for let’s be honest, det orker ingen, og slet ikke jeg), nej, det handler om jeg jeg er laktoseintolerant og skal på lynvisit på toilettet maks. 5 minutter efter indtagelsen af et glas kakao. Jeg fucking elsker kakao og ost, så derfor vil jeg hellere lide i 5 minutter end at leve uden.
  • … Klippe i ting. Hvis jeg har en saks i hånden, så klipper jeg i ALT. Jeg har engang ødelagt min dyne fordi jeg fandt en saks under min seng. Jeg kan ikke gøre for det, det er en guilty pleasure.
  • … Rette på andre. Jeg ved godt det er en pisse-fucking-røv-irriterende og arrogant feature, men når mr. Man siger ting som “… og så fandt han hans søster, og så kom hans mor og så hendes søn spille!”, så jeg kan ikke lade være med at hviske “hvis søster? Hvis søn?”. Det er okay, kære læsere, jeg hader mig også.
  • … Købe makeup, jeg ikke har brug for. Engang var det tøj, så neglelak, og nu makeup. Er lidt bange for at det en dag udvikler sig til at jeg ender med 40 hunde, intet hus og en lidt for stor samling potter.
  • … Bande. Jeg bander helt vildt, og derfor er det også både hyklerisk og dobbeltmoralsk når jeg i stilhed dømmer hende den pink-hårede (med udgroninger, selvfølgelig. Ikke på den seje måde) som sidder og siger “kraftedeme” hele tide, og har fedtet hår.

Del som altid gerne i kommentarfeltet hvad du end måtte finde relevant i denne sammenhæng.

Tante out.

-SORRY-meme-38603

 

 

4 thoughts on “Ting jeg ikke kan lade være med

  1. Jeg er helt med på den med at komme til at svælge i ost, også selvom laktosefanden banker på. Briiiie, parmasaaaan, mozarella ❤
    Altså Kakao, mælk og flødeskum (som jeg så ikke kan lide) undvære jeg gerne, hvis det ikke serveres laktosefri – men ost, gotta have it!

    – A

    Like

    1. Det er ret sjovt, for jeg hader faktisk parmesan. Jeg synes virkelig det lugter af opkast. Stik mig til gengæld smeltet ost i alle andre afskygninger, and I’m yours for the night!
      Men jeg elsker at jeg ikke er den eneste uden rygrad i den sammenhæng. Der bør være en støttegruppe.

      Jeg må altså lige spørge: er du typen, som også spiser rokkefår? Jeg ved godt hvad det rigtigt hedder, men synes det er sjovere med rokkefår.

      Like

Leave a Reply

