Skriftestolen #6

Ja, jeg vil prøve dem her igen. Til de nye kan jeg fortælle at skriftestolen-indlæg er indlæg hvor jeg lister ting op, som jeg ikke ville indrømme i virkeligheden om så jeg blev kildet ihjel. Og seriøst, jeg fucking hader at blive kildet. “Jamen du griner jo!” – hold kæft.

  • Jeg googler altid ‘diskussion’ for at tjekke om det nu er med et eller to s’er. Hver gang. Jajajaja, alle kan fejle og det der.
  • Jeg samlede et stykke kage op fra gulvet (altså et jeg lige havde tabt. Ikke sådan “næææææj, ligger du der under sofaen, drømmekage fra sidste marts?”) og spiste det. Jeg fjernede selvfølgelig lige håret først – jeg er jo ikke klam.
  • Jeg hader avocado. Det smager af gulv, og jeg vil hellere spise mit fyrretræsplankesofaunderlag (altså mit gulv). Til gengæld elsker jeg guacamole og kunne spise det med ske.
  • Jeg skider altid med åben dør når jeg er alene ( – hjemme. Ikke bare når jeg er alene på toilettet).Jeg ved ikke hvorfor. Så tror jeg måske at lugten kan spredes lidt ud. #logic.
  • Jeg elsker lugten af hvidløg. Det kan man ikke sige til folk, for så tror de man er sådan en de skal være bange for. Skide pøbel.
  • Jeg troede i øvrigt at min tommelfinger var under seriøs og altomsluttende beskyttelse af toiletpapir – det var den ikke.
  • Er min absolutte yndlingssang Total Eclipse of the Heart. Der er ingen sang der som dén kan få mig til at tude-skråle-synge i bilen på vej hjem i regnvejr. Jeg er seriøst født 30 år for sent… I wish I was a punkrocker og alt det det…
  • Jeg hader at mr. Man ikke er den mindste smule musikalsk. Jeg vil have et forhold jeg kan synge flerstemmigt med. Det siger jeg selvfølgelig ikke til ham… Hver dag…

 

you-cant-handle-the-truth-meme-generator-you-want-the-truth-you-can-t-handle-the-truth-9789dd

Leave a Reply

