Hvorfor…

  • … Er min venstre arm så meget mere smidig end den anden? Det giver ingen mening. Jeg er højrehåndet, og min venste hånd er som en fucking vandmand på land. Men min venstre arm kan til gengæld redde hele verden OG klø på min ryg.
  • … Kunne jeg ikke regne ud at man ikke skal stille en pizzabakke på en sofa?
  • … Er Kærgården Let så meget lettere at smøre ud end den normale? Har det dobbelbetydning?
  • … Hedder det egentlig Danmark? Jeg ved godt at børnhaveforklaringen ikke holder i retten jo…
  • … Smager skyr så meget af sur lort?
  • … Hedder det jordbær når de vokser på en lille plante og ikke i jorden?
  • … Er der altid den der fedtrand på hamburgerryg? Det er kraftedeme ulækkert.
  • … Handler det her så indlæg så meget om mad?
  • … Koster lærebøger helt op til 1000 bobs? Altså ved de hvem der skal købe dem?

 

download

3 thoughts on “Hvorfor…

  1. Skulle bruge 22 bøger til ergostudiet. Obligatorisk. Og tre udover det, som var “gode at have”.
    Det er det fjerde dyreste studie i fåkkin landet. Åbenbart.

    Såeh.. Købte 4 bøger… i løbet af 3,5 år. Brugt. Altså. Fuck that shit. Hvordan skulle jeg ellers få råd til rødvin, for at kunne holde det ud?

    – A

    Like

Leave a Reply

