But why though?

Det sker oftere end ikke, at jeg kommer til at dvæle ved noget når jeg sidder og tænker over de fucking random ting jeg har gjort. For eksempel var jeg i bordershoppen nede i Rostock engang og havde ikke gjort mere ud af mig selv end at tage en hullet onepiece på (det var vel 2012). Jeg blev træt af at alle gloede på mig fordi jeg ikke havde redt mit hår og lignede en hjemløs, så jeg begyndte at lade som om jeg var stærkt mentalt handicappet når nogen gloede. Så stoppede de med at glo. #politicallyincorrectsince1995

download

Leave a Reply

