Sindstilstand

Og så skal jeg til Bornholm og tænk hvis jeg (som altid, fordi jeg er dialekt-mæssigt udfordret) ikke fatter hvad de siger og jeg hader fisk og jeg hader at sejle og det kommer sikkert til at regne og de har ingen McDonald’s og jeg er bange for trolde og jeg kan slet ikke spise sådan en motherfucker af en is og jeg finder nok aldrig ud af om det er rigtigt det med at man aldrig må sætte komma før ‘og’ og jeg skal starte på uni når jeg kommer hjem og jeg tror jeg har et hul i min ene tand og jeg er bange for tandlæger og jeg er bange for at ingen kan lide mig og jeg har bestemt at det med kommareglen var sandt og jeg kom ud på et sidespor og jeg kom til at tænke på at jeg snart skal være rigtigt studerende og møde op til ting og have SU og køre med offentlig transport og så er mr. Man på ferie når jeg skal starte og så skal jeg være helt alene og tænk hvis de finder ud af at jeg i virkeligheden er helt kedelig og almindelig og alle hader mig sikkert fordi jeg bailede familieturen fordi de ikke forstår det og jeg spilder sikkert på min bluse og har en plet der ligner sæd på mit bryst hele dagen og og og…

Stresstanker bruger ikke tegnsætning. Jeg undskylder for nuværende meta-tilstand.

download

 

Leave a Reply

