Produktivitetens dyd

Ting jeg har gjort i dag:

  • Jeg fandt ud af at jeg havde tabt 1,5 kilo…
  • … Så jeg spiste en pose gifler til morgenmad.
  • Ligget i sengen til klokken 14.
  • Fundet ud af hvor sønderrivende irriterende jeg egentlig synes, Karen Thisted er. Magen til fucking møgunge i voksen forklædning skal man lede længe efter. Hvorfor helvede skal hun råbe ALT, hun siger? Flet dog kammerfissen og sæt dig ned, din trold.
  • Samlet vasketøj sammen. Det skal jo nok blive vasket… En dag..
  • Jeg har igen konstateret at jeg hader andre mennesker. Kan I huske hende kællingen der havde camperet sin røv lige under mit vindue? Ja, hun er der stadig, men ikke fucking nok med det. Nej, hun har adopteret en ny kærlighed for helt tung, klam, billig gammel-dame-parfume, så nu stinker min stue af plejehjem for de mindre heldige. Jeg har overvejet at gå kontra og afkalke min el-kedel med den tungeste eddike og sætte den i vindueskarmen. #hårdtmodhårdt
  • Jeg har lavet en mental liste over alt det jeg bør gøre inden studiestart. Jeg har nået nr. 1: lav mental liste over ting der skal gøres inden studiestart færdig.

 

Jeg vil forresten gerne understrege at jeg altså ikke er sur alle døgnets 24 timer. Nej, jeg vågner egentlig med en dugfrisk, optimistisk attitude hver morgen, men…

download (2)

 

Leave a Reply

