Things I do

  • Bruger en halv time på at læse en tråd om Sportmaster’s byttepolitik omkring jul. Jeg skal hverken købe eller bytte noget i en sådan forretning og har ingen fucking idé om hvordan jeg havnede dér. Har I forresten nogensinde hørt til den gruppe der har kaldt det Sport(s)master? Det hedder det nemlig ikke, har jeg lige fundet ud af. Flot.
  • Ringer til min mor og klager over hvor fattig jeg er (det er jeg slet ikke), så hun betaler de 3000 (trefuckingtusinde. Altså undskyld, men VED DE hvad bøger ER?) mine bøger koster. Det er så spændende. Eller noget. Men så har jeg jo råd til sko jo!
  • Tænker på om nogen herinde mon kan gætte hvilken uddannelse, jeg er startet på. Hæ.
  • Bider mine tånegle. Fordi jeg kan. Og også lidt fordi jeg savner at bide fingernegle. Det er lidt klamt, og jeg har det også altid lidt fesent bagefter. Jeg forestiller mig at det er sådan man har det når man lige har set et afsnit af Paradise. I ved; “brugte jeg lige en time af mit liv på det der?”
  • Kigger på billedsøgesiden om “trypophobia”. Jeg kan ikke lade være. Det er så øreafrivende ubehageligt, men rart på samme tid, and I can’t help it.
  • Bruger meget tid på at have dårlig samvittighed over at forråde alle mine 30 læsere og ikke lave et indlæg i over en uge.
  • Jeg fucking hader (with a passion) de der mennesker som bliver ægte gammelmands-snøvle-jeg-tager-dig-bare-lidt-på-PATTERNE-stive når de drikker.
  • Sætter uvedkommende billeder ind i indlæg, jeg ikke har skrevet færdige. Som det her:

H8DuUuB

 

 

Leave a Reply

