Folk IRL

Så. Jeg er kommet i gang med at være en del af den fungerende verden igen, og i den forbindelse har jeg naturligvis og i ægte Tantestil haft lyst til at hakke et par individer ned med en rive. For eksempel skete dette:

  • Jeg sad og var social i en gruppe (det er så længe siden jeg sidst var ude at jeg ikke engang kan formulere den sætning på en almindelig måde), hvor et andet hunkønsvæsen åbenbart havde besluttet sig for at underminere alt, jeg siger. Derfor satte hun sig meget hurtigt for at sige “Tillykke med det” akkompagneret af verdens mest falske smil, hver gang jeg sagde noget. Jeg sad der ikke længe. #cunt
  • Jeg får så ondt af de der mennesker, som ikke selv ved hvor akavede, de er. Dem der følger efter en og gerne vil være en del af gruppen, men ikke helt kan finde ud af det. Jeg prøver ALTID mit ypperste for at hjælpe, men de gør det kraftedeme svært med Ole Wedel-grin, 70’er-grydefritz og trompetbukser.
  • Jeg skal til min store ærgrelse tage toget hver dag. Har jeg nogensinde fået forklaret hvor meget jeg egentlig foragter, hader og frygter offentlig transport? Nej? Jamen så er det da på tide; jeg hader andre mennesker, andre menneskers børn, andre menneskers lugt, andre menneskers tasker der ligger på min jakke, andre menneskers egoistiske optagen af ekstra siddepladser fordi de ikke lige orker at flytte deres fede mormor-røv 20 centimeter så der kan sidde en mere, andre menneskers larm, andre menneskers alt for høje musik i lorte-discounthøretelefoner og mest af alt hader jeg at blive stirret på. Seriøst, pas jeres egen fucking lortehverdag, kællinger.

14080002_10208076662018401_7370571979674662691_n

Leave a Reply

