Tante-ting

Jeg..

  • … KAN ikke drikke den sidste sjat kaffe, vand, sodavand eller kakao uden at få lidt kvalme. Jeg ved ikke hvorfor helvede jeg synes bundsjatten er så klam.
  • … Har kastet mig ud i noget af et gør-det-selv-projekt. Jajajajaja, det er muligvis kun en hylde, jeg skal samle, men STADIG! Jeg er udstyret med tålmodighed som Linse Kessler og temperament som selv samme, og det kan derfor godt gå hen og blive en farlig affære – ikke mindst for mr. Man som har indvilliget i at hjælpe mig. Well, it’s his funeral.
  • … Er allerede fucking træt af slappattede, midtvejskriseramte kællinger som spiller overlegne på uni fordi “… nu kommer jeg jo fra et andet universitet, og DER…”. For det første: nu har vi fattet, at du har prøvet det her før, så hold kæft med det, hvis du vil være så overordentligt venlig. For det andet: du ville jo for helvede ikke være her hvis det andet ikke var gået galt, VEL? Så undskyld mig, hvis jeg ikke hopper af glæde over at høre endnu et råd komme fra din kaffelugtende mund, cunt.
  • … har apropos kaffe oparbejdet et ret ekstremt forbrug. Det smager lidt af himmel, kan jeg godt smage nu. Jeg drikker det forresten af en picachu-kop købt af min mindre irriterende halvdel fordi han syntes det var synd for mig at jeg ikke har en Pikachu i Pokemon Go, hvilket forresten er totalt dødt for mig. Jaja, I fik ret.
  • … Ved jo godt, at man måske ikke kan undgå at tage på hvis man spiser to croissanter hver morgen, men jeg går altså LIGE forbi en 7-eleven (hvis jeg går en lille omvej) på vej til den forjættede offentlige transport, og derfor synes jeg altid at jeg ligesom gerne må få lidt trøst, når jeg nu skal sidde og lugte til andre mennesker i en halv time. Seriøst, hvor fanden lugter så mange mennesker bare så meget? #sendmererygrad
  • … Lavede en aftale med mr. Man om at vi ikke måtte bestille pizza i to uger. Det har vi også holdt indtil videre, på trods af mange hårde tider (der er gået 3 dage).
  • … Har til gengæld været på henholdsvis McDonald’s, Burger King og Sunset i samme tidsrum. #sendendnumererygradtak
  • … Er allerede bagud på både læsning, opgaveskrivning og sociale aktiviteter. Fuck det der med at have et liv. Overvejer om det overhovedet er det værd. Jeg savner Nutella kl. 10.
  • … Har lært så mange nye ord at mit hoved er pænt fucking tæt på at eksplodere. Indtil videre er mit yndlingsord idiosynkrasi mit yndlings fordi jeg elsker at se folk lade som om de ved hvad jeg siger mens de googler det, jeg siger.

 

Og ja, jeg ved godt at billederne ikke altid stemmer overens med indholdet i indlægget, men engang imellem (i mellem? En eller anden, hjælp. Gider ikke google) har jeg bare brug for en hjernepause fra at tænke OMG GET OFF MY CASE, WILL YOU? Ej, undskyld..

download-1

 

2 thoughts on “Tante-ting

  1. Min holdning er, livet er for kort til kold kaffe, og jeg hælder altid slatten ud, hvis jeg har talt den kold.
    Min kæreste og K synes jeg er fjollet, og hælder til tider min bundsjat i deres og kyler lidt varmt oveni. Hatten af for det!
    Ellers har jeg hjemme i stuen en plante, der har overlevet 6 freakin år, blot på kulsorte kaffesjatter. Claus Dalby go home 💪🏻

    – A

    Like

Leave a Reply

