Forarget.

Jeg kan ikke styre mine følelser, og bliver derfor helt urimeligt forarget i visse situationer. Det har hidtil ikke været et problem, men på det sidste har jeg haft en enorm trang til at gå vigilante på hele verden og rette op de ting, folk gør, for HOLD NU KÆFT, der er mange slaphjernede idioter derude. Jeg bliver for eksempel ekstremt fornærmet når:

  • Folk har slik og ikke tilbyder mig noget. Come on, du har en hel pose, nærig-nisse. Del lige. Jeg er jo faktisk afhængig.
  • Der er nogen der lader en baby ligge udenfor en opgang og skrige i 4 timer. 4 TIMER, siger jeg jer. Der lå den bare, uden nogen til at tage sig af den. Overvejede at stjæle den og kalde den Preben, men der er vist love mod sådan noget. Ahem.
  • Nogen springer over i køen. Arhmen nu må du for helvede da lige stoppe. Vi andre har ikke stået her i 10 minutter for at blive overhalet af din fede, amagernummerpladebærende røv, din cunt. Om bagi, TAK.
  • Nogen i en stillekupé, i en bus, til en forelæsning eller noget som helst andet sidder og hamrer løs på deres tastatur som prøvede de at slå det ihjel. Et tastatur, som til at starte med sidder på det mest larmende monstrum af et 00’er-levn, som stadig kan overleve. Køb dig en skrivemaskine – den larmer fandeme mindre.
  • Folk som råber af deres børn uden grund. Slap dog af.

Igen; billede uden kontekst. Sorry

Leave a Reply

