Tillykke til mig

Snart. Dagen nærmer sig (flot udtryk. Hvornår fanden nærmer en dag sig ikke? Sådan helt seriøst?), hvor jeg rykker fra den yngste tiendedel til den yngste femtedel af tyverne. Jeg ved ikke hvad jeg skal ønske mig, men her er nogle idéer:

  • Selvbeherskelse. Jeg behøvede måske ikke 5 donuts. Og jeg behøvede måske slet ikke spise dem.
  • Optimisme. Jeg kunne måske godt tåle et to toner lysere syn på verden og vores fremtid.
  • Sådan en gulvmoppe. Vores gulv er ikke blevet vasket siden vi flyttede ind… Det var i maj.
  • Evnen til at have strømper på uden at føle mig som verdens største idiot. Jeg ved ikke hvorfor. Sådan er mit liv nu.
  • Tolerance. I alle livets aspekter. Jeg kan vel godt sige at jeg ikke er det mest overbærende menneske; det tænker jeg, at I har opfattet på nuværende tidspunkt.
  • Situationsfornemmelse, og i samme omgang den der evne, folk har til at vide hvornår man måske ikke skal sige “er du idiot? Dubai ligger sgu da ikke i Afrika” til sin svigerinde. Der bliver dårlig stemning.
  • Hårnåle. #nuffsaid

 

50939949

Leave a Reply

