Ting, jeg er bange for

  • Akavede kram. I ved, dem der hvor ingen rigtigt har lyst, men man gør det fordi man skal. Det er værst med folk, jeg ikke kender helt vildt godt. Kommer altid til at plante mine hænder de underligste steder. Så kan I jo selv tegne jer et indre billede.#crotchaction
  • Kondens. Jeg ved ikke hvorfor det creeper mig ud så vildt som det gør, men jeg kan ikke håndtere de små klamme fugtefterladenskaber på mit Tupperware-låg (som om jeg ejer Tupperware. Mit kostede 19,- i IKEA).
  • At være alene. Mest fordi der så ikke er nogen til at hente ting til mig. Ja, det er hårdt at være mig.
  • At løbe tør for toiletpapir, eller at have virkelig dårlig mave et sted med det der discounthejs, som folk med fucking forfærdelige prioriteringer køber. En reel og meget virkelig frygt. Jeg går meget op i toiletpapir.
  • Hunde som synes det er passende at gø ad mig, løbe efter mig eller hoppe op ad mig. Jeg bliver simpelthen så bange. Der ligger sikkert nogle barndomstraumer bag, men helt ærligt: hvem fanden nyder at bliver overfaldet af fremmed, beskidt hund med ukendte agendaer?
  • At glemme at sætte en alarm. Jeg tjekker det ofte 5 gange før jeg er tilfreds, og jeg kan stadig ikke sove hvis jeg kommer til at tænke om jeg mon har sat det lort. Om jeg skal nå noget? Næ. Om jeg har OCD? Ja. Og ikke på den sjove måde, så shhhhh.
  • At nogen ved, hvad jeg vejer. Det er åbenbart det værste, jeg umiddelbart lige kan komme i tanke om. Så er det hele måske alligevel ikke så slemt. Bør dog nok lige overveje en løbetur med ekstra bølgegang i skinketøjet (ej, okay. Ad)- mine bukser strammer mere end normalt.

 

download

Leave a Reply

