Ved I hvad jeg hader?

Ville gerne have skrevet “ved I hvad jeg fucking hader”, men syntes at det var lige i overkanten at kaste lort i hovedet på jer helt fra starten af. Nå, men normalt er det folk, jeg hader, men i dag vil jeg kaste mig over klamme ting, retarderet åndssvage (uetisk dobbeltkonfekt?) og ikke mindst latterlige situationer som giver mig lyst til at ride en tur på en kaktus. De kommer her:

Jeg FUCKING hader…

  • At bo så tæt på andre mennesker som man gør, når man bor i en lejlighed. Min overbo har eksempelvis fået nyt surroundsound eller hvad fanden det overdimensionerede MP3-lort hedder i dag, og det gør at jeg kan høre ALT, de kan høre. For eksempel ser de lige nu en actionfilm som resulterer i at jeg hvert 5 minut er offer for lyden af prætentiøs dramamusik. Hurra.
  • At være så konfliktsky at jeg ikke engang kan tage mig sammen til at gå op og sige noget til idioterne. Ja, de havde kraftedeme selv nerver til at klage da jeg spillede SingStar (ja, fuck jer, no regrets), og alligevel kan jeg ikke finde ud af at losse mig selv, min kællinge-attitude og mine klipklappere 18 trappetrin opad for at sige: “hør lige her, din egocentriske snotbanan: det kan godt være at du synes at din bil, din klamme kæreste og dit tv helst skal larme så meget at alle på Vestegnen kender Kenny fra nr. 32., men vi andre har faktisk et liv, så skru lige ned for maskinen. Og for damen også egentlig. Tak, fortsat fucking god aften”.
  • At mit gulv knirker.
  • Ansvar. Findes der en karriere, jeg kan vælge, som er helt fri fra det stræberbesmurte lortebegreb?
  • Den der lugt af skraldespand som er blevet glemt at fjerne i sådan 2 dage. Stop, jeg ved, jeg ikke er den eneste.
  • Det faktum at det billede, min pizzapusher har brugt som reklame for sine sodavand i brochuren er af de gamle fucking flasker. I ved, de der hårde nogen som kunne slå Jan Gintberg i gulvet hvis vinklet korrekt. Det får mig til at tvivle på om han tager sit arbejde seriøst. Altså come on, Muhammed. Jeg troede på dig.
  • At være c-menneske. B er ikke dækkende i mit tilfælde. Stod det til mig gik jeg i seng omkring 03.00 og stod først op når eftermiddagen var i gang. Min eftermiddag starter forresten først kl. 14. Alt før det er formiddag. Det kan have noget at gøre med at jeg altid spiser meget sen frokost, men det har også medført mange misforståede aftaler, for hvad helvede bilder folk sig ind når de siger at de kommer over middag, og så dukker op kl.12? Sindsforvirrede, påtrængende cunts.

Hvad fucking hader du? Get it out there, gurl.

63eea3baee5c8efaa9231e72c92aca4d.jpg

Leave a Reply

