Skriftestolen #7

Til de nye:  Jeg elsker føljetons. Føljetoner. Fuck det, jeg elsker føljeton i flertal. Derfor har jeg lavet henholdsvis folk jeg hader-føljeton og så denne. I skriftestolen-indlæggene skriver jeg egentlig bare ting som jeg kun kan kan (læs: vil) skrive fordi denne blog er anonym. Det var da egentlig pretty fucking simple.

Så værsågod:

  • Jeg har spist flere mælkesnitter de sidste to uger end jeg har gjort hele min barndom. Hvad? Der er jo for helvede tilbud. And I am nothing if not resourceful.

 

  • Jeg har sladret om den klamme, gamle kælling. Skramleskøgen havde fandeme anskaffet sig en hund. Vi må ikke have hund. I princippet kan jeg jo være så fucking ligeglad, men så har hun the au-da-ci-ty til at lade klammo-køter løbe rundt uden snor, og DET gider jeg kraftedeme ikke finde mig i. Min største frygt er imidlertid at hun finder ud af at det var mig, der klagede.

 

  • Jeg har haft lyserød glimmerneglelak på i 2 dage. Jeg ved ikke hvor hemmeligt det er men det skulle lige med.

 

  • Jeg tissede en dag ud af vinduet i soveværeslet (det var edderperkemig svært) fordi Mr. Man var faldet i søvn inde i stuen, og jeg ville ikke vække ham fordi jeg ville have dobbeltsengen for mig selv. Det resulterede i at der i to laaaaange uger var en underlig dunst og en tendens til aftegning af noget gul væske lige under vores vindue. Rolig nu, jeg bor jo for helvede i stuen. Jeg har ikke besudlet en underbo’s altankasse-hortensia-helvede. Så ville de jo smide mig ud af foreningen, og hvis der er noget jeg ikke gider, så er det at flytte.

 

  • Jeg har ikke vasket tøj så længe at jeg de sidste to dage har været nødt til at genbruge trusser fordi jeg glemte at skylle et par op aftenen inden. Føj for helvede. Jeg lugter.

lead182.jpg

One thought on “Skriftestolen #7

Leave a Reply

