Inkompatibel og upraktisk

Jeg er lidt inkompatibel i forhold til resten af jordens ellers velfungerende befolkning og dens dertilhørende fysiske rammer. Der findes for eksempel ting, jeg ikke er god til. Jeg stinker til al sport, og hvis jeg så meget som nærmer mig en bold af nogen art imploderer jeg med ekstrem spredning af Nutella- og oste-fyldt blod til følge, så det går ikke. Jeg er heller ikke skidegod til strategiske spil. For helvede, så snart vi bevæger os to trin væk fra LUDO har jeg givet op på forhånd. Min hjerne er ikke logisk indrettet, og jeg kan ikke lide at være en del af ting, jeg ikke kan gennemskue.

Men så er der også de ting, jeg bare ikke fucking KAN. Om det så gjaldt mit liv kunne jeg, for eksempel, ikke lære at afkode hvornår nogen jeg kun kender perifert går efter et kram, og hvornår de ønsker at holde relationen på afstand med et håndtryk. Jeg kan ikke. Det har hidtil resulteret i at jeg til mangt en familiefest (min familie er stor. Meget stor. De fleste ser jeg kun en gang om året) er endt i utallige uigenkaldeligt akavede halvt-kram-halvt-hånd-i-skridt-situationer. Derudover er jeg ikke indehaver af evnen til at have et slikskab eller en tilsvarende skuffe. Jeg æder lortet for hurtigt. Knapt har Mr. Man TÆNKT på Piratos nede i Netto før jeg allerede har indtaget og fordærvet førnævnte møntformede engleaspirant. Jeg kan heller ikke finde ud af manuelt arbejde. Ej, det er også løgn. Jeg kan godt gøre det, men hvad jeg ikke kan er at gennemføre noget, som kræver den mindste smule fysiske anstrengelse, uden at pive som en lille, meget bevidst gris, hvis mor er på vej til slagtning. Med mindre det er noget kreativt. Så kan jeg holde pinen ud lidt længere før jeg giver op og naivt lader rodet stå til den rengøringsdame, jeg ikke har.

Jeg vil gerne tilføje at jeg, udover de tusindvis af andre mulige bidrag til dette indlæg, også er indehaver af en anden mangel. Jeg kan for helvede ikke engang huske hvor gammel jeg selv er. Og det er jeg altså ikke gammel nok til ikke at kunne.

Skærmbillede 2017-06-13 kl. 01.47.20.png

 

2 thoughts on “Inkompatibel og upraktisk

  1. Kram forvirre også mig… det bliver ikke bedre når du så helst vil undgå krammet og prøver en undvigemanøvre 😕
    Og jeg kan knap nok kaste en bold så min hund er tilfreds…..
    Så du ikke alene

    Like

Leave a Reply

