Folk jeg hader #5

Læs de andre her:  #1#2#3 og #4

  • Folk der siger ting som “let og elefant”. Luk din overpædagogiske røv, Børnehave-Britta. Jeg er jo ikke 5 år gammel (mentalt, jo, men I ved jo hvad jeg mener) og synes faktisk slet overhovedet ikke det er hverken sjovt eller charmerende.
  • Folk som ikke fatter at man skal lukke røven i stillezonen. De fortjener stokkeslag med en slatten, men dog ru agurk til de dør. At jeg selv, uden at tænke over det, tog telefonen i stillezonen da min mor ringede taler vi ikke om. Det var et mørkt øjeblik, og jeg bliver aldrig den samme igen.
  • Den nederdrægtige knallertkusse som købte de sidste af de gode kyllingespyd LIGE FOR NÆSEN AF MIG i 7-11. Der skal ikke siges mere – I ved hvordan jeg har det med den slags.
  • Ham den indebrændte “jeg blev aldrig til mere”-klynkende buschauffør som lige efter ovenstående tur til selvtægts-overvejelsernes land sagde at jeg ikke måtte have min nyindkøbte, brandvarme kop kaffe med i bussen. Jeg smed 30 kroner worth of kaffe ud og har stadig ondt i røven. Det var sidste tirsdag.
  • Alle der så meget som overvejer at udtrykke afsky over det faktum at jeg i går spiste et stykke smeltet ost, der sad i mit hår. Slap nu af, det var jo mens jeg stadig spiste det, osten kom fra. Jeg er jo ikke klam.
  • Folk som kommenterer på at jeg ikke kan køre med manuelt gear uden at være ved at smadre gearkassen ved hvert skift. Jeg har selv en rygsøjle og kan godt mærke det. Ahem.
  • Ham der bestemte at jeg skulle have 02 i mit yndlingsfag. Jaja, det var min egen skyld, men stadig. Fuck ham. Hårdt med et splintret kosteskaft. Er det  i overkanten? Muligvis.

Apropos:

download (1)

 

Leave a Reply

