Intet mindre end krise 

Dagen startede egentlig ganske fint. Hvis vi lige ser bort fra det faktum, at det var bælgfuckingragende mørkt, da jeg i morges 06.45 halsede panikslagen til stationen på min cykel, fordi jeg altid forventer at jeg er for sent på den, så var det næsten en decideret god dag. 

Jeg fattede for en (meget sjælden) gangs skyld, hvad der foregik i undervisningen, og var derfor høj på en bølge af storhedsvanvid og klappen på egen skulder det meste af formiddagen. Jeg var simpelthen i intet mindre end fucking hopla. Mit (åbenbart midlertidigt) høje humør fik dog en brat ende da noget helt forfærdeligt skete. Bare rolig, jeg sked ikke i bukserne igen. Men det ville fandeme næsten have været at foretrække at tage turen (som består af en time i offentlig transport) hjem med egen afføring ned af benet, hvis man ser det i kontrast til hvad der rent faktisk skete.

Ser I, jeg sad åbenfuckingbart ved siden af verdens mest klodsede, utilregnelige, uhøflige og nederdrægtige kvindemenneske i mands minde. Nu skal jeg fortælle hvad hun gjorde for at tilegne sig de adjektiver: så snart der var pause, strak hun sig ind over sit bord OG MIT, og væltede dermed en helt ny kop skoldhed kaffe lige ned i tastaturet på min computer. Ja. Så skyndte hun sig at tørre op, og shit happens – det kunne ske for selv den bedste, men fik jeg et undskyld? Hell to the fucking no. Og det er så her, den uhøflige del kommer: ikke alene sagde hun ikke undskyld. Hun sagde ikke en skid til mig resten af dagen. Andet end “jeg har ikke flere lommetørklæder”. 

Jeg hader andre mennesker.

Forresten vil jeg lige fortælle, at den manglende mængde indlæg ikke skyldes at jeg hader JER. Jeg er fucking vild med jer. Desværre endte det her på den værst tænkelige måde, og den sidste måned har derfor handlet om alt andet end at være sjov på nettet. Dog hjælper det lidt at komme herind og bande lidt. Tak for at I er her. Jeg vender tilbage, angry and sarcastic as ever. Det lover jeg. 

3 thoughts on “Intet mindre end krise 

  1. Wow, jeg havde været død af skam, hvis det var mig der havde lavet det stunt.
    “Pyt med lommetørklæderne, jeg kan bare hente et par servietter – jeg ville egentlig også hellere have haft en undskyldning, men dem har du sikkert heller ingen af i tasken. Men ja, sådan kan det gå. De ligger nok hjemme på dit køkkenbord. God dag!” B-)

    – A

    Like

Leave a Reply

